lördag 14 november 2015

Chock? Bara ord. Två av ondskans medlöpare nedan måste bort.


-"Världens ledare i chock."


Så tror människor verkligen fortfarande på extremliberala godhetsskrymtare? Coolt, då kan vi alla leva tillsammans i fred utan etniska, kulturella och religiösa konflikter, eller hur? För människor är födda goda och toleranta,och ska leva tillsammans som en lycklig familj utan gränser. 

Skitsnack säger jag. Detta tänk bär skulden till tragedin i Paris och till oändligt många fler människoslaktande terrorhandlingar. Det kan stoppas. Om vi bara accepterar vad människor är, vad de är kapabla till, och får upp säkerhets- och skyddsresurser på plats - snabbt. OCH - Saudiarabien måste synas för den globala terroristfinansieringen.

Jag anklagar några individer för massakern och de mänskliga tragedierna. Dessa individer är för svaga och naiva för att tillåtas leda världen. 

Det är så här det börjar.

6 kommentarer:

  1. Instämmer till fullo.

    SvaraRadera
  2. Ingen fara. Regeringen skall mötas för att bestämma om man skall tillsätta en utredning. Klart senast 2018

    SvaraRadera
  3. Är dom i "chock"?
    Varför det? De är deras släpphänthet och handlingsförlamning inför islams tänkesätt som tillåtit detta dåd.. och de flesta andra..
    "Ord" kostar inget så de sover nog gott.
    De enda jag litar på av de på bilden är Putin, han lever enligt principen är du stygg mot mig är jag mångdubbelt styggare mot Dig!
    Gillar jag principen? Njaaa...men ibland så..
    Merkel tycks tappat gnistan och Obama ljuger, och jublar i hemlighet, han är ju troligen muslim..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slappa godtrogna, muslimrädda politiker som öppnar upp för hela världen fattar inte vad dom gör. Mutti Merkel och pappa Löfven passar bättre i en ladugård där dom kan gossa med korna. Kor anses ju som dumma och där kan dom få känna på sin storhet och ingen annanstans. EU ledarna rår för kaoset i Europa. Makten och härligheten med miljonlönerna lockade och gjorde att vi ser ett slaktat Europa. Nu kommer tredje världskriget, sanna mina ord.

      Radera
  4. Kan inte tänka mig att Merkel är i chock. Hur då? Är hon så kraftigt verklighetsfrånvarande att hon inte begriper att hon medverkat till att hon tagit hit terroraraber?

    SvaraRadera
  5. Putin. Han är den ende, som kan tituleras sig ledare och han är inte chockad ,bara övertygad. "Vår" fegis och imbecille Löfven, är inte ens lämpad till att städa "ledarnas" toalett. Inte ens det, skulle han klara av, att tömma en latrin.

    SvaraRadera