onsdag 14 oktober 2015

Det sägs att AKB gör allt för att slippa tvingas regera när allt skit kommer upp till ytan

via Göran______Fel, FB: - De har inte "försvunnit", utan gömt sig undan systemet eftersom de antingen saknar asylskäl eller är kriminella - eller både och.Människor "försvinner" inte utan anledning. Antingen kidnappas de, mördas eller gömmer sig. I dessa fall tror jag samtliga personer medvetet har gömt sig. Kanske jag har glömt något, men för mig är det solklart att de gömt sig och många gånger tror jag de gömmer sig hos sina landsmän eller naiva svenskar som tror att de gör en god gärning då de hjälper illegala invandrare.

Mer än hälften av de runt 1.900 ensamkommande flyktingbarn som kommit till Trelleborg de senaste tre veckorna har försvunnit, skriver Sydsvenskan.
SVT.SE|BY SVERIGES TELEVISION AB, STOCKHOLM, SWEDEN

Mer som AKB flyr från:
I härvan med hundratals förfalskade handlingar har polisen nu också hittat falska uppehållstillstånd.Vi har hittat två falska uppehållstillstånd på en person. Det var inte den personens ansikte som fanns på uppehållstillstånden, säger åklagare Lucas Eriksson till TT.
Enligt åklagaren misstänks personen ha köpt de förfalskade handlingarna av de två huvudmännen. Duon, som sitter häktad, misstänks ha tillverkat ett antal falska uppehållstillstånd. Polisen har även hittat förfalskade pass, och en teori är att passen har använts vid människosmuggling.Det är fullt möjligt att passen har använts på det sättet, men det är inget vi har kunnat styrka, säger Niclas Larsen, chef för polisens bedrägerisektion i Stockholm.

8 kommentarer:

  1. Vad säger M`s väljare?Är de mähän allihopa?

    SvaraRadera
  2. Mähän?
    Ointresserade och okunniga och inte intresserade av sin framtid..
    Vi har varit ett land där vi med svetsarns ord haft ordning och reda. Vi har haft koll på varenda medborgare jobb, bostad inkomst etc etc..
    Vad har vi nu, hur mycket Löfven är upprepar det, vi har INGEN ordning och reda, och det är til 100% hans fel!
    Ingen annans!
    Begriper han det? Tror inte att det....
    Kollapsen närmar sig. Kommer de idag ordentliga och hyfsade medborgarna att se nån anledning att längre vara delaktiga i samhällskontraktet?
    Undrar det..
    Denna dag-för-dag-politik som nu förs pga ren inkompetens kommer förr eller senare att få landet att rasa ihop.
    En tidsfråga..

    SvaraRadera
  3. Helt klart
    Se på fan
    Nu plötsligt går det att kommentera!,,.
    Carina vänlig utred varför ständigt krångel under säkert en månad!

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kontaktar och kontaktar, De gömmer sig. Skriver igen. Vad är det som är vajsingen?

      Radera
  4. För mig: det jag plirar ner försvinner när jag trycker publicera!
    Retligt för mig
    För er andra ringa obehag, givetvis!

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är troligen en ren censur från de regerande sju Jungmannen...Själv har jag besvär när det skall kryssas för pizzor,som jag aldrig går när !
      Tack o. lov var det just nu arbetsfordon jag skulle pricka rätt..En grävskopa kan jag ännu skilja från en personbil !
      Som du ser har landet förändrats,från skrivtecken till bild-comic !

      Radera
  5. Sällan jag avancerar till ens pizzanivå...
    Tror mig minnas att även överstelöjtnanten råkade ut stundtals för något liknande.
    Ringa tröst för mig!

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  6. M är regeringsodugliga AKB är en rädd liten padda som försöker blåsa upp sig.Hon har noll koll på Sveriges allvarliga läge som skapats av vänsterfalangen.

    SvaraRadera