torsdag 25 juni 2015

Vad sägs om att betala arbetsgivarna helt och hållet för deras godhet?


9 kommentarer:

  1. Kanske kunde man tipsa Electrolux. Då behövde de kanske inte flytta från Mariestad till Ungern.

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Hur länge är man nyanländ.?
    Vad säger de som varit i Sverige låt oss säga ett år och får se andra stiga rätt ur sjöräddningens lilla skuta och rätt in i arbetslivet?
    Inga språkkunskaper, antar jag?
    Smittsamma sjukdomar?
    Ja, tänk själva.
    Ingen annan gör det ju som bekant...

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  3. Jädrans vad det finns gott om pengar i Sverige att ge bort till främlingarna.
    Pensionärerna diskrimineras till döds men det struntar 7-gänget i.
    Avskyr alla självgoda, egoistiska, empatibefriade, sanslösa, svenskhatande, pengatörstiga politiker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dags att bränna bilar Elisabeth👿

      Radera
  4. Ja Carina bra ide, vet precis vilka bilar jag skulle vilja tutta på.


    SvaraRadera
  5. Överallt där muslimer kolliderar med icke-muslimer blir det tråkigheter. Och det är alltid muslimerna som ställer till skiten.

    http://www.varldenidag.se/nyhet/2015/06/24/Hennes-kors-togs-ned-av-Sjukhuskyrkan/

    Jag undrar om Löfven överhuvudtaget har några tankar på hur Sverige skall fungera om 5 år? Jag undrar om Löfven överhuvudtaget vet vad det är han håller på med.

    Muslimerna tycks behöva Sverige, men vi behöver absolut INTE muslimerna.

    Detta kommer inte att sluta lyckligt. Alla eftergifter som vi svenskar tvingas till kommer vi snart att vägra. Jag skulle ALDRIG acceptera att bli betjänad av en polis i slöja. Det kommer ALDRIG att hända.

    Jag kommer att kräva att myndighetsutövningen skall ske sekulärt. På den punkten kommer jag INTE att vika en endaste millimeter.

    Då får dem hellre åtala/häkta mig! Har jag bestämt mig så är jag orubblig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra! Samma här, vi kommer dock att buras in för kränkning och hatbrott. Björn råkade ut för en beslöjad AT läkare efter en operation. När han bad om att en utbildad läkare skulle närvaro, blev den beslöjade djupt förolämpad och visade det mycket aggressivt👿. Hon menade att hon var lika skicklig. Björn gav sig inte och fick sin vilja igenom. Och muslimskan var mycket kränkt.
      Detta är bara början.

      Radera
  6. Är det dessa som Ullenhag brukar referera till som de " 600 000 st invandrare som går till jobbet varje vecka"?? Ser ju finfint ut i statistiken vilket verkar vara det viktigaste för dessa politrunker.
    Min gamla mor fick efter ett 5-timmars pass på akuten möta en läkare av utländsk härkomst. Kommunikationen flöt sådär då min mor förstod knappt hälften av vad läkaren sade....

    SvaraRadera
  7. Ett hån mot oss som fostrat våra barn till goda medborgare.Idioterna som styr landet vill rasera allt vi byggt upp för ett fritt och stolt samhälle.
    Rasistskrämseln finns bara i 87ans inskränkta skallar.De använder skrämseln som sitt "järnrör" och förtrycker svenskarna med .Förtrycket av svenska folket har gått för långt vi måste börja motsäga dessa röda djävlar.

    SvaraRadera